سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر بام راه یافتگان به مرحله اختتامیه جشنواره سیمرغ ایستاد

.

دانشگاه
علوم پزشکی شیراز در دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، بالاترین تعداد آثار رسیده
به مرحله اختتامیه را به خود اختصاص داد.

 


به
گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون
فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موفق
شد تا با 48 اثر راه یافته به مرحله اختتامیه دهمین جشنواره سیمرغ، بر صدر جدول
راه یافتگان به این مرحله حساس جشنواره برسد.



دکتر «کوروش
عزیزی» افزود: این آثار موفق که در رده های کارکنان، اساتید و دانشجویان کسب شده،
پس از عبور از مراحل سخت داوری در مراحل مقدماتی دانشگاهی و منطقه ای، به اختتامیه
جشنواره راه پیدا کرده اند.



او
ادامه داد: جشنواره بین المللی سیمرغ، معتبرترین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت،
درمان و آموزش پزشکی کشور است که در سال جاری، دهمین دوره آن با حضور 107 کشور
جهان برگزار می شود.



معاون
فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اضافه کرد: دانشگاه های علوم پزشکی تبریز و اهواز نیز
با کسب 45 و 33 اثر راه یافته به اختتامیه، به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود
اختصاص دادند.



دکتر عزیزی
ضمن آرزوی موفقیت و کسب رتبه نخست برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مرحله نهایی
این جشنواره معتبر بین المللی، اظهار کرد: مرحله اختتامیه و اعلام نتایج قطعی بخش
های مختلف و متنوع این جشنواره، آبان سال جاری در تهران برگزار می شود./105



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8547
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب